Thursday, November 5, 2009

Quickie Updates

Woot woot...Lame nye tak berblog!!!!

Quite busy 2 minggu ni, ada je keje.. tak boleh ngelat langsung, sbb coordinator aku tu very la caring, tiap 10 minit datang tempat aku mintak progress. Dah la tu, senyap je dia, tau-tau dah ada kt sebelah. Tak dengar pun bunyi tapak kasut dia, huhuhu...so aku pun mmg dedicated la dengan keje aku. Dah tu pukul 5.30 ptg aku nak balik, dia boleh pulak tanye asal nak balik dah. Of course la kan, tak sabar nk jumpe yusuf okeyy...

Ok, quick updates, selain keje yang takla banyak mane tapi co-di dah tanye banyak kali konon-konon project tu nak sail-away besok, 2 hari lepas aku attend inspection kat dynac factory, barang2 aircond untuk hvac system. Harap maklum ye aku yang kena buat inspection tu bukan sebab aku engineer hebat gile serba-serbi tau ok, sbb dah takde orang lain yang boleh pegi, sume dah occupied ngan project lain. Maka, akaakkk la yang pegi, hehehehehe...So nanti kalo barang dah smpi kt yard untuk installation, kalu testing fail, akaakk jugak la yang kena, so get ready la dari sekarang sebelum boss bubuh habis2....

Sambrin dah balik dr offshore, malam tadi pegi amik dia kt airport...Yiehaa malam ni dia nak belanje makan..Nak makan ape ekk?? western? kampung style? seafood? fastfood?Alamak mane pegi no heavy meal after 8pm?

Esok mungkin ke pahang, jumpe mak mertua, mak mertua pun tak jumpe yusuf lagi....

Yusuf sihat mcm biase, tp dah 3 bulan dah dia, tak pegi injection lagi. Nanti yusuf ada kawan baru, tahniah pada yus yang baru melahirkan baby gegirl, n saiful yang isterinya melahirkan baby gegirl jugak...Ermm, yusuf dah kena beli cincin ni....

No comments:

Post a Comment