Monday, November 30, 2009

Y.E.S


Year End Sale...Ermm, it is N.O to my pocket eventually. Aduhh, duduk seminggu kt rumah betul2 menduga aku. Asal lapar je, shoot ke giant beli mcD or KFC. Kalo terasa nak kunyah2, p beli jajan kt 7/11. Punah diet aku...Pastu pulak balang balik umah, ntah ape mimpi ntah dia belanja Pizza, banyak nye duit dia?? Tapi takkan nk tanye lebih-lebih plak kan, kite bedal ajelah, rejekiii...

And megasale pun start oreadi, huh ape lagi, shopping sakan ler teman. Tapi bukan untuk aku, mmg untuk anakku yusuf la, sape lagi. Ari tu ke Sogo, rase puas gile dapat pegi sogo, sebab before ni selalu dgr uji p shopping kt sogo. Mendengar cerita dia, memang jeles tau. Tapi bile aku sampai sogo, mmg betul cakap uji. Betul-betul menggoda, betul-betul ho-liow, ha ha. Itu la dia, sejak duduk PG ni lame sungguh tak jejak ke shopping complex kt KL tu. Padahal Sogo, MV, Sg. Wang Plaza la tempat aku merayau lepas abis tusyen mase skolah2 dulu. Nak pergi Pavilion ( malunye orang KL tp tak penah jejak ke pavilion...), tp nk tunggu sambrin balik from offshore dulu la, pergi together-gether, baru la best kan...

Ok, check out ape yang aku shop. Yela, baju yusuf pun banyak tak muat dah. Even stokin pun dah ketat, haha kesian dia. So aku beli la 2-3 helai baju untuk dia...





Catch of the day, ni bukan beli kt Sogo, tp ada adidas outlet sale kt The Summit. Lepas beli kasut ni, penat kena bebel ngan emak, sebab bukan muat untuk dipakai lagi pun, size besar. Tapi biasela, future investment kan, nnt tak payah beli lagi...hihi


Shopping for mommy takde ke? Haaa, kite tunggu next week, zasss...


No comments:

Post a Comment