Sunday, November 8, 2009

curik-curik update blog

psst...

aku kat puchong ni ada inspection untuk barang FGS, mak ooii banyak gile. aku sorang lak tu yang attend, orang petronas takde, orang pmt (project management team) pun takde. Aku takleh mess up ni, mau nye teruk aku kena kt yard nnt...huhuhuhuhu wyh me?? why me?? oh aku lupe mase boss bgtau aku kena pegi FAT aku yang terkinja-kinja nk datang, boleh tido umah mak...tp scope pmt pun aku yang kena check kan, mane la aku tau...

takpe takpe, yang penting petang ni balik umah nk jumpe yusuf n daddy yusuf, yang amik cuti offshore tp x best la duduk umah mak mertua. haha, kesian dia..Yela macam aku jugak, kalo duduk umah mertua, tak ke serba salah...

Ok2, nnt update lagi, malam ni nak jalan2 la bawak yusuf...ke tak yah bawak ekk?...

No comments:

Post a Comment