Tuesday, August 31, 2010

Sessi Photography yang Tak Menjadi..

Bestest friend aku, uji sekarang dah berjinak-jinak dalam bizzworld, menjual pakaian baby yang super-cute and menggegarkan iman secara online. Seriously, memang geram tengok baju-baju yang konon-konon anak kita muat, konon-konon takpe, beli size besar nanti lama dia boleh pakai. Padahal aku yang kalau boleh nak beli semua, hihihi. Korang harus la checkout sayangizzshop.blogspot.com yang ada banyak choice, korang tinggal click aje..Tapi time click-click tu pastikan dalam akaun ada balance ya.

So, aku pun dah beli 4 pasang babyGAP pyjama, tapi bukan untuk yusuf sorang aje ok... This year yusuf first time beraya kat kampung suami i kt Sabah, so dia kena la ambik hati sepupu-sepupu kt sana, so beli la sorang sepasang untuk sepupu yang baya-baya dia la..Aku ambik size sumer besar2, sebab anak buah kt sana aku tak tau la size macam mana kan, so aku just playsafe la..Kalau besar takpe, kalau kecik? Itu yang frust tu...Lepas shopping, niat di hati nak la suruh yusuf melaram dengan sume pyjama tu. Tapi time aku nak snap gambar je, dia dah rampas camera dari tangan aku. Aku rampas balik ( hahaha brutal tak anak-beranak??) dia menangis pulak. Nak tak nak aku pun kasi jela camera tu kat dia. So just ambik gambar guna handphone je la...Takpe, jadik la...Pastu si yusuf ni bajet hebat, dah dapat camera terus taknak dekat dengan aku dah, so tak dapatla aku nak tukar pyjama yang design lain..

Beli size besar, so agak labuh, sebab tu baju kena tuck-in. Tapi kira ok, kain pun best...Yang penting, tak mahai sangat, hehehhe...


Opps sorry, shaking pulak...

Hai yusuf muka macam tak puas hati je, takut mommy ambik camera tu ke??


Abaikan props kt belakang yang bersepah itu...


Pyjama dah ada, tinggal baju raya yusuf belum beli lagi, semalam pergi Jusco Tebrau City, ingat nak shopping raya tp cancel...ramai gile orang, pening i...online shopping jela kan bagus..


3 comments:

  1. wah iklan biz aku nmpk (pdhal aku yg suruh, haha) malu pulak sbb biz belum launch lg, produk pn apa yg ada je. x lm lg psg streamyx blhla biz bsr2an (kunun2). dh lm x jmp yusuf versi besar, eh aku prnh jmp yusuf versi kecik ke? aku rs last time jmp yusuf ms br lahir dulu. huhu.. cedih.

    *cantik layout baru. cik ena pinky (cm x percaya je) hahak.

    ReplyDelete
  2. Nak layout yang lagi malatopp tpi tak reti, huhuhu malu je kan...

    Ha cepat2 bisness nnt ada untung buleh kasi komisyen wink wink

    ReplyDelete