Monday, August 2, 2010

Happy Birthday!!!

Happy birthday to our beloved son, Aniq Yusuf bin Sambrin, who turns 1 year old today...Mommy and daddy love you so much, tapi kalau terdapat adik dalam masa terdekat ni jgn marah yeeerrr....

Semalam ada la buat aniq yusuf's birthday bash kt rumah. Segala nya berjalan lancar, tp rumah aku sempit kan, so very congested la, chewah macam laporan traffic hotfm pulak. Mula2 tu ingatkan makanan banyak, takut tak habis, tapi Alhamdulillah almost semua hidangan habis. Ada balance roti jala sikit, pagi tadi bawak ke office kasi kawan2 makan. Memang before party ni dah mintak advice dari hana, tanye dia ape yang perlu supaya tak membazir. Tips yang paling penting, food biar variety, kuantiti jangan over. So antara menu yang ada:-mihun goreng, roti jala, kek sponge, kuih seri muka, tembikai, air oren, air teh. Tapi agak slack sikit sbb aku terlupa nk sediakan air basuh tangan, so tetamu sumer masuk la dapur aku yang sangat-sangat-sangat bersepah...hihihi malu je..

Dapat birthday present dari kawan-kawan, so terima kasih banyak-banyak ye kak zana, kak ani, yus, ct, jijah, saiful & fara. Yang kelakar tu kak zana n kak ani datang bawak hadiah yang sama!!. Beli aku x sure la tempat yang sama ke lain, tp memang dah ada 2 la kereta kt rumah tu. Takpelah nnt satu bawak balik PA, satu lagi biar kt PG. So nnt balik kampung xyah bawak kereta tu lagi. Special thanks pada ida, jiran cum tuan rumah yang banyak tolong aku, yela aku ni bukan reti sangat kan..Ida ni pulak memang serba tau, kakak sulung la katakan. Aku ni kena belajar dgn ida ni, dah la this year raye kt seberang laut ( Sabah baa..)


Birthday cake, yummy.....


Ni sebelum nak potong kek, aku yang excited lebih, huhu


Ni la double hadiah yang aku cakap tadi, memang sama!! Tp kira ok la nanti boleh racing dangan member kan yusuf kan..


More presents..


Overall party ok, cuma post-party la penat sikit. Balik keje kang nak sambung kemas lagi, eh alamak nk kena cari baju raya dulu, sambrin dah nak gi miri dah hari rabu nanti. Nak kaler ape yekk tahun ni??

2 comments:

  1. dah beso dah anak kak ina erk.. lame x jumpe.. epi bufday yusuf... semoga panjang umur da dimurahkan rezki.. jgn nakal2.. jage mummy & daddy elok2 ye.. kihkih...

    ReplyDelete
  2. Tq tq..(jawab on belf yusuf le ni..)..tu la lame x nampak awak jugak

    ReplyDelete