Wednesday, August 4, 2010

Macamane boleh rajin update blog nie?

Pelik tak, before ni gap antara satu entry to the nest mesti jauh, kadang2 sampai berminggu-minggu!! Tapi pasan tak, dua tiga menjak ni rajinnye update blog. Padahal bukan saje streamyx, laptop pun takde kt rumah tu. and PC kt office pun under admin, so mmg dah tak boleh install pape dah kt PC tu. So nak tau rahsia? Firstly thanks to........



Beliau la hacker yang berjaya membolehkan aku install internet from phone aku ke PC!!! Sang suami tau, bukan sang anak. Tapi leceh sikit, sbb before cucuk pendrive yang membolehkan internet tethering dari iphone, aku kena shutdown dulu, so IT xboleh nk detect la, hihihi. And before unmount pun kena shutdown dulu...tapi kira bersyukur la kan boleh jugak update blog, baca gossip, baca online paper...n carik info berguna pasal kerja (ayat konon2 nak bgtau suami berbaloi la dia menyediakan facility ini untuk aku, hikhik..)

So azam aku sekarang nk rajin-rajin update blog, n nk join facebook...wish me luck!!

1 comment:

  1. ina..dah beso ank ko..sekali pun belum jupe lagi..tapi tul la na...muka sabah tetap ada..ikut bapak ni..ko raya mana thn ni..

    ReplyDelete