Wednesday, October 7, 2009

Bingung!!!

Ntah la, ura-ura mengatakan aku kena transfer ke department lain. Reason utama? Sebab aku n sambrin satu ofis. Memang HR policy kate hasben-wife tak boleh seofis. Tapi masalahnye, banyak lagi department lain yang satu ofis suami-isteri. Tapi kenapa aku je yang kena transfer?

Ura-ura lagi, kalo jadik aku kena transfer, maybe aku base kt KL. Siot kan?? Dulu aku single-mingle taknak pulak hantar aku ke KL, dekat ngan mommy-daddy aku. Sekarang aku dah triple (aku+ sambrin+ baby yusuf), kena pulak hantar ke sana. Ingat senang ke suami-isteri duduk jauh2 ni. Yela aku tau ramai yang kt luar sana yang jadik weekend hasben ke, weekend wife ke, tp aku tau mesti dorang kalo boleh tak nak macam tu, betul tak yus??

Tapi ni sume tak confirm lagi, ura-ura je. Korang doakan tak jadi la bos transfer ke KL. Tapi transfer department aku terima la.....

Notakaki: Petang ni company aku buat majlis hari raya. Kalo aku tak-lupa-diri-makan-tak-ingat-dunia, aku snappy gambar byk2 ye...

1 comment:

  1. mula2 dgr ko kena transfer kl aku rs cm best sbb dpt jmp sll :)

    tp bila kata sambrin stay kt pg, erm.. cm x best pulak.

    xleh ke korg dua2 tukar kl? tp lain dept la. itu yg TERBAEK.

    boleh ke? hehe..

    ReplyDelete