Monday, October 19, 2009

Apa Ada Dalam Handbag??

Hehehe, aku pun tanak ketinggalan nak list down kan ape yang ada dalam handbag aku ni. Tapi isi handbag aku takde la banyak sgt macam handbag uji yang macam-macam ada tuu...

1. Wallet. Dapat mase hantaran ari tu, tp rase macam nk tukar baru la, sebab dah busuk, leather kan. Dalam wallet pun sume aku sumbatkan kad atm, credit card (sambrin pesan guna time emergency aje, tp beli tupperware tp xde duit pun kira emergency jugak kan??), jusco card, duit kertas, duit syiling, dan jugak resit-resit yang bak kate uji buat rujukan masa hadapan.

2. Camera. Memang camera aku selalu bawak kemana-mana, dengan alasan kot-kot terserempak ngan remy ishak, boleh la amik gambar ngan dia, ahakss gateeyyy..Takde la, aku selalu fikir camera kalu letak kt umah, nanti hilang. Itu yang bawak kulu kilir tu. Tapi bagus gak, boleh la snap gambar best2. Camera aku bukan yang mahal, yang sangkut kt leher tu tau, yang biasa je, very handy.

3. Pen. Memang wajib ada dalam handbag, nnt senang nak isi form ke ape ke, dah ada pen, tak payah pinjam orang punye.

4. Gula-gula sakit tekak. Ni sambrin punye, dia tumpang letak dalam bag aku.

Das ist alle (That's all in Deutsch). Bedak?? Takde... Lipstick?? Takde.....Eii malu la pulak, aku ni comot sangat ke??

1 comment:

  1. wah.. barang2 wajib je. logikla tu na, ko engineer aku secretary mana leh sama. engineer kalo berbedak dan berlipstick pergi site.. ekekek! mesti kena ketawa sey..

    ReplyDelete