Sunday, October 3, 2010

Gambar Raya 2010

Agak lambat mengepost entry tentang raya aku tahun nie, maklumla agak busy dengan open-house kawan-kawan. Kat office pulak biaselah line tak clear...

Raya this year ingatkan tak meriah tau, yela first time beraya dengan family mertua kan..Macam-macam yang aku fikir, best ke raye kat Sabah ekk? Ingatkan tak best, tapi ternyata aku silap okeyy...Raye kat rumah mertua memang la happening. Yela, sambrin ada 10 beradik, and semua adik-beradik dia balik berkumpul, ha korang bayangkan la berapa ramai..Cucu mertua aku je ada 13 orang, menantu lagi?? For aku, aku agak terkezut la jugak, sebab aku tak biasa sangat ramai-ramai, aku rimas. Aku takut aku tak pandai bawak diri je, tapi nasib baik umah mertua ni besar, so takdela berkumpul, bersesak. Kira convenient la, kalau aku bosan duduk hall, aku pi dapur...Kalau bosan kat dapur, aku pegi hall...Tapi kat sana aku memang rajin la, menolong apa yang perlu kt dapur tu. Masak memang aku tak reti ( kalau aku masak belum tentu dorang nak makan kan..), so aku just tolong yang simple2 je. Cuci pinggan, potong bawang, potong ketupat...Sambrin pulak terkezut tengok aku rajin semacam. Hihihi mesti dia pelik kan asal aku rajin giler.

Makanan so far kat sane semua food okay, tapi takdela aku makan beria-ria. Ala kadar, sekadar mengisi perut jela. Makanan kat sana lebih kurang sini je tapi cara masakan je lain..

Ok boleh checkout gambar sekarang...

Hah handsome boy, nak pergi mane tu?? Nasib baik time ni mood dia ok, so songkok kat kepala tu, walaupun tak kemas, tapi dia still tak bukak. Kalau tak tu, mesti dia campak kalau aku pakaikan.

Kami sefamily. Aduhh yusuf nape pakai songkok macam tu?

Sang kesayangan ayahnya..

And kami pun automatic jadik menantu n cucu kesayangan. Hoorayyy...

Keluarga Kapten Tahir. Ohh aku ada bagitau tak ayah mertua aku ni kapten kapal? Sempoi je suami aku, anak kapten kapal rupenye...

From left: Kakak ipar, kakak ipar, adik ipar, adik ipar, aku, biras. Nama biarlah rahsia. Sape yang paling hot? Of course la aku kan, theehehehe...














1 comment:

  1. wah anak ksygn si amben rupanye. bgsla sbb tiba2 jd menantu ksygn (wlupn hakikatnye..) kehkeh. yusuf makin kacakla. apa rahsia?

    ReplyDelete