Monday, August 24, 2009

Atas permintaan ramai..

Chewaah…takdelah. Konon je ko ni ina, macam la ramai folow blog ko... Sebenarnya ada beberapa kawan yang suruh upload gambar baby yusuf kt Friendster. Tapi aku dah try banyak kali, still tak keluar album yusuf tu. Tak tau la aku yang salah upload ke, tapi aku dah follow instruction yg diberi. Facebook pun takde, so blog la medium paling sesuai utk aku share kan gambar baby yusuf utk tatapan aunty-aunty dia. So let checkidaut...Opss lupe nak mention nama baby, presenting Aniq Yusuf b. Sambrin...

Dalam umur 7 hari, baru elok dari kuning, tp still ada riak-riak kuning kat muka. Sekarang alhamdulillah dah ok

Dah taknak dibedung, asal bedung je menangis, n mengamuk. So terpaksa la ikut karenah dia. Yusuf kalo dah besar jalan terabur, mommy tak tau arr...

Ni pun dalam 6-7 hari mcm tu

Dah pandai pandang serong kt orang

Mengantuk

Dah 3 minggu. Cover lubang hidung yusuf ooi...

Kejap je berbalut, lepas tu tangan dah keluar

Rase rugi pulak tak amik gambar baby mase mula2 lahir aritu. Yela kelam kabut time tu. Lepas discharge from hospital terus balik kampung. Lepas tu yusuf kena kuning pulak, kena tahan lagi 2 hari kt wad kt SA. Ermm. takpe la, 2nd baby nanti kena la amik gambar banyak2.

Ape?? Pantang tak abes lagi dah cakap pasal 2nd baby???


2 comments:

  1. inaaaaaaaaaaaa..baby yusuf sgt cumel..aku geram nk cubit pipi dia ala2 tembam tu.
    dh la nama dkt ngn nama hubby aku.hahahaha:P

    ReplyDelete
  2. weh mommy..len kali rotate la gambo dulu b4 upload..senget2 pala aku tgk..huuhuhu

    ReplyDelete