Thursday, January 13, 2011

Nak buat tag!! Nak buat tag!!

Petang-petang jumaat ni, mmg malas la aku nak buat keje. So apekate aku update blog aku yang suam-suam kuku ni. So fikir-fikir balik, takde bende hot yang nak cecite cecite kan, so ape kate buat tag yang dicilok dari best friend aku, Mak Izz.

1) Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
Oh, siap la dia!! Sampai mati pun aku takkan maafkan dia. Bukan la aku bermaksud aku putus kawan ke ape, tp aku takkan lupekan ape yang dia buat kat aku la, memang tersemat la kt hati sanubari aku ni..

2) 6 orang di hati anda?
- Suami
- Baby Yusuf
- Mak
- Ayah
- Lee Min Ho

3) Anda rasa anda comel?
Tak, kiut ade la rase sikit, hukhukhuk..

4) Single or taken?
Taken, sorry Lee Min Ho..

5) Blog yang anda suka?
Ada satu blog ni, sukeee sangat dengan bebelan, celotehan kakak ni, merepek tapi boleh layan la sume cerita-ceriti dia. Kakak ni cerita ape saje, and dia pandai buat kek..

6) Adakah bilik anda kemas setiap hari?
Taaakkk, jujur i cakap...

7) Lagu terakhir yang anda dengar?
I think i wanna marry you. Sebenarnye main belasah je tajuk lagu ni, sbb tadi lunch hour layan Glee S2 Ep 8, mak Finn dengan ayah Kurt kahwin kan, so budak2 Glee ni nyanyi la lagu tu..

8) Last text message?
" Salam ina, autodebit acc sambrin blum apprvd. So Aniq punye premium ina bank in pd akak ye. Utk ina just sediakan dlm acc ina..TQ"~~~dari kakak Prudential

9) Last phone call?
Dari officemate Yus, tanye pasal nak mintak tolong pengasuh Yusuf boleh tak babysit anak dia halfday esok.

10) Hari terakhir anda menangis?
Baru sat tadi, lunch hour layan Glee S2 Ep 8 (erkk bape kali nak cakap??) yang time mak Finn dengan ayah Kurt kawen tu, si Finn bagi ucapan toast specially buat Kurt yang mengatakan dia akan jaga la si Kurt ni (sbb Kurt kan G*y, so dia mcm selalu kena ejek la kt sekolah...)

11) List lima color favorite anda?
Merah, Pink, Purple, Putih, Kelabu

12) Orang terakhir anda ber-YM?
Bulan lepas, dengan member sekolah, Wak Fadzil, dia kt Mumbai sekarang


13) Game paling anda suka?
Mystery Investigation yang cari-cari hidden object tu, penah main tak?

14) Adakah anda peminat MCR?
Takde idea ape MCR tu. Tapi kalau betul uji cakap My Chemical ROmamce, memang minat!

15) Apa perasaan anda jawab tag ni?
Teruja!!

16) Anda rasa tag ini best?
Best!! (Sebab nak menyokong keterujaan aku kan, so of course la best..)

17) Tag lagi 10 orang
Erkk, ini ada problem sikit. Tapi sape yang kot-kot terjengah blog aku ni, silelah...

2 comments:

  1. ko x aci tau tgk dulu glee 2 tu. abis bocor sume cite, mak finn kawen dgn bapak kurt. tina jatuh cinta dgn mike chang & quinn ada bf baru. x aci.. x aci. weh! sape lee min ho?

    ReplyDelete
  2. Har har mmg aku tau ko mesti jeles punye... Kalu nk aku cite semua pn boleh, nak nak? Lee min ho tu actor korea yg tgh hot skrg okeyy...

    ReplyDelete