Tuesday, January 4, 2011

Celebrate New Year dengan Layan Glee Season 2

Amboi panjang lebar nye title...

Belum terlambat kat aku nak wish Selamat Tahun Baru 2011 ni kan. Semoga last year, 2010 memberi kepuasan sebenar kepada korang, and semoga mengharungi adventure yang bakal mendatang untuk this year. Azam aku? Nak cakap pasal azam aku ni payah sikit. Bukan tak ade azam, azam tu berkepul kepul kat dalam kepala ni. Tapi bab-bab execution tu yang ada slow sikit la...Tapi takpe, aku nak share kan a few azam aku untuk 2011 ni..
1. Nak banyak kan baca buku dari last year. Sebenarnye ni azam last year, ada jugak baca buku tp tak banyak sangat. So thn ni nak baca lagi banyak dari thn lepas. You are what you read y'all...
2. Nak kurangkan hutang. Hutang PTPTN, credit card, etc...
3. Nak jadi insan yang lebih baik dari dulu. Insan tu overall la untuk isteri, ibu, anak, kawan...
4. Nak kurus...
5. Nak mintak naik gaji ( ada berani ke? Nak mintak approval cuti pun takot, sampai ketar-ketar...)
6. Err, cukup la tu...

Hah, nak cerita pasal Glee Season 2, best best...Ramai yang tak suka, adik aku siap kutuk-kutuk lagi cite ni, asik nyanyi je...Tapi i like it very much. Finn (freak tapi suara sedap) and Rachel (super-freak) is sooo last season, season ni saksikan Quinn dah bangkit, dia couple dengan Sam, the new guy in town yang very the cute lah...And character Brittany, Mike Chang dengan Santana pun dah banyak dah, takdelah macam dulu, asik jadik background singer je...


Cikgu Shue pun sedih jugak kisah hidup dia. Awek dia (Cikgu Pilsbury) couple dengan sorang dentist ni, and dia end up kahwin dengan dentist ni. Ingat dentist tu ala-ala doktor singh kat klinik Pasir Gudang ni, tapi aku salah, dentist ni hensem ok, tau sape yang berlakon???John Stamos okeeyyy...

Satu lagi satu lagi, teruja tengok si Mike Chang tu menari, cool giler...Mla-mula marah kt dia sebab Tina dumped yang pakai wheelchair tu sbb si Mike Chang ni, tapi memandangkan dia pandai joget, kire halal la....

Eh, korang ni excited tak membaca ni? Ke aku yang syok sendiri? Sape yang tak penah tengok, try la tengok show ni sekali, mane tau sangkut.. Tapi memang best la, boleh release tension seharian kerja. Layan lagu-lagu dalam glee ni best tau...

5 comments:

  1. aku suker.. aku suker.. aku sukerrrrrrrrrr.. aku suka GLEE! dulu2 ms tayangan 1st season aku x pernah tgk. aku start tgk glee (ulangan) masa cuti bsalin 60 hari. tiap2 hr mesti nk tgk glee sampai izz pn blh ikut sama menari dgn aku (erk!)

    bila tayangan glee season 2? hari apa? kul brp? ulangan? ada ms free nk tgk ah. aku pn suka tgk nyanyi2.. nari2..

    eh bkn aku tgk movie hairspray kt panggung dgn ko ke dulu?

    ReplyDelete
  2. Ohh ko pun suker hairspray??? Mmg soul sister la kite ni...nnt GLEE S2 start 25th jan ni,kt Star World tp xtau kul bape... Aku download daa,jgn jeles!!

    Tak aku tak tgk hairspray dgn ko..

    ReplyDelete
  3. Salam pkenalan.. GLEE.. mmm kurang suker.. asik nyanyi jer.. sekarang layan NOT ORDINARY FAMILY (betul ke tajuk nyer.. kat TV3 tu) dan memang tak leh tinggal GREY ANATOMY

    ReplyDelete
  4. Hi wifenavy...oh grey's anatomy pun best,dulu lyn S1 till S4, masuk S5 dh x folow dah..sukernye kt izzie stevens,meredith xsuke sgt,dok berangan je...

    ReplyDelete
  5. no ordinary family! kalo tertengok layanler (ssh nk tgk rancangan kegemaran sbb farizal 'king control' bak kata k'pnut. baru2 ni tgk grey's anatomy, best rupanye cite tu. hehe..

    ReplyDelete