Wednesday, February 3, 2010

Ibu Tinggal...

Ye, suami saya pergi lagi...

Kamu ingat kemana? Ke laut la, ke mana lagi, hihihi...Schedule dia, 3 minggu turun laut, 2 minggu naik darat. Smpai bila ni? Sampai julai maybe. Patutnye april dah setel, tapi extend, biase la ribut petir suma diambil kira kalo kt offshore kan...

Teringinnye nak pergi sini. Tapi tanak la sampai 3 minggu, setakat site visit je, boley ka?


Aku ada seminggu kt PA ni, biasela ada FAT kt subang jaya. Ulang alik PG-PA ni penat jugak kan. Selalu macam ni la, kalo projek baru nk start, memang selalu kesana-sini pegi buat inspection/ testing kt factory, sebelum deliver ke yard. Nanti kalu projek dah mula, ha ko duduk jela siapkan projek, nak cuti pun belum tentu dapat tau. Tapi setakat ni aku dapat lead xde la yang tak kasi cuti kan. Ada ofismate aku sekarang, weekend pun lead dia tak kasi cuti, dikerah bekerja. KAn ke weekend la kita nak berehat, nk spend masa dengan family. Hehe, aku ni cakap belakang boleh la. Cuba kalu betah depan boss, maunye aku nak bukak mulut. Mesti aku senyap je... Ini la masalah aku, takde confident nak cakap. Kalo time FAT pun sama, client cakap aku iyakan je, aku senyap aje. Tak wujud 2 way communication. Korang boleh tolong aku tak, camane nak improve attitude aku ni?




1 comment:

  1. Ololo ciannya dia kena tinggal. Ala xlama pn tu,nanti ada hari2 ko bosan plak.hehe.lgpn yusuf kn ada..bestnya ada anak.pinjam leh?hihi

    ReplyDelete