Monday, January 4, 2010

2009 in Memories Part II

...

4. Perkahwinan rakan-rakan. Seronok tengok member-member yang naik pelamin. antaranya siti, ina ali, bond, bad, manok, ish ramai la. Rata-rata sume ni ada yang dah bersalin, ada yang tgah pregnant.

5. Yusuf lahir!! Ha ni paling manis gitu, haha setelah 16 jam di labor room, berpeluh-bersakit-berhangin sbb sakit, yusuf pun lahir, so tambah la member dalam family kami. Jadik cucu favourite (family sebelah aku). Yela cucu lelaki sulung kan...

Ha, banyak la lagi memory yang tak sempat aku nk jot-down sekarang, busy la konon-konon. Yang penting, harapan aku untuk 2010 ni semoga hidup aku lengkap, happy dgn suami, family n rakan2. Dan satu lagi, azam aku nak join facebook. Hehehe rase outdated sangat sebab tak ade facebook. Tp ofis aku ni internet access takde, susah la nk update selalu. Malam pulak banyak spend masa ngan yusuf...

No comments:

Post a Comment