Wednesday, July 8, 2009

PANIC ATTACK

Tadi kawan lama, dot call, cerita pasal pengalaman dia bersalin n jaga anak.
Tadi jugak, mak izz sms, suh baca updated blog nya pasal pengalaman bersalin dia.
Sekarang, aku tak senang duduk. Aku resah. Nervous.
Lagi beberapa minggu, turn aku pulak merasai pengalaman macam diorang.
Oh nooo, panic attack!!
Alamak, barang dah packing tp x letak dalam keta lagi...
Tp tu barang baby je, barang2 aku blum start pack lagi...
OMG...(macam cinta laura la pulak...) adakah aku akan ada strength macam kawan2 ku nanti?
Adakah nasib ku sebaik nasib diorang?

Panic..panic...ok ina tarik nafas, relax, relax.....
Ok ina balik umah sekarang, cepat packing barang letak dalam keta......

2 comments:

  1. kehkeh.. (gelakkan ina) cmtula na, tak lama lg merasa la ko. dun wori, doa je byk2 insyaAllah everything will be ok. nt dh sakit mmg rasa nk keluarkan aje baby tu. yg penting, beri kerjasama yg baik dgn doktor & nurse, jgn pikir sakit kita je. pastu, spjg sakit tu sentiasalah berzikir. mudah2an kurang rasa sakit tu. ingat Allah selalu, nk jadi ibu kan? nilah pengorbanan pertama kita sebagai ibu - lahirkan anak. hahaha... adakah ko berjaya melaluinya? Sue yg kecik tu pn boleh, hana yg gangster tu pn blh, aku yg lemah lembut sopan santun pn boleh (wakakakakak) ni kan pulak ko........ ratu trek kan, MESTI BOLEH!!!! good luck my dear!

    ReplyDelete
  2. hana yang gangster? huhuhuh..
    epidural babe!!!
    enggak bisa menahan kesakitan yg un-kata-able (mmg niat aku menakutkan kau..)
    keep me update ya.
    Goodluck darl..

    ReplyDelete