Wednesday, June 24, 2009

One step ahead

Memandangkan uji tak malu mengaku yang dirinya buta IT, so aku pun dengan sukacitanya nk confess la, i pun buta IT jugak ok!! Seingat aku, aku lagi dulu kenal dunia cyber ni sebelum uji, yela dulu time form 4 aku yang membawa dia ke CC, tp takat itu aje, aku xde improvement langsung from situ...Sbb tu la dunia blog ni pun baru je nak start, padahal selalu je bloghopping blog2 yang cun + best...

So kali ni aku nak try la upload gambar terbaru n terlama aku. Tp for arini, i letak gmbr lama dulu la eyh. Kepada kawan2, boleh la tatap gmbr2 yang akan diupload nnt. So cekidaut...



Haa ni la gambar dekat Kg. Sampireun, Bandung.Kami (aku & suami) pergi mase honeymoon dulu, hehehe maybe agak lapuk la gambar ni tp takde gmbr latest la. Maybe next entry aku akan cerita pasal Kg. Sampireun ni, mmg heaven gile!!Very cozy, nyaman n tenang je dekat situ..KEpada kawan2, harap jangan boring ye sbb baca cerita lapuk2 i nnt, sbb semenjak dua ni there's nothing to share, selain berat badan yang makin naik sampaikan kena sound dgn doktor " ina, u should cut down few carbo's". But not to worry, akan datang aku still akan cerita something yang interesting okeey...



Pelik kan, mak ayah ku yang dah kawen berpuluh2 tahun pun amik gambar, still sebelah menyebelah. Tp i ngan suami i tu, ermm lame ke kawen smpi masing-masing kt ujung dunia...

1 comment:

  1. kahkahkah.. ilmu ko x cukup lg ni na. kena bguru lg dgn mak midah kita.

    ReplyDelete